Sweterek na kubek termiczny | TERMIO

poniedziałek, 5 września 2016

   Każda kobieta dba o szczegóły, więc nic dziwnego, że kochamy dodatki.
Dzisiaj chciałabym Was pokazać dodatek, w który można „wystroić” nasz kubek termiczny.
Produkt o jakim dzisiaj piszę, to ręcznie robiony sweterek na kubki termiczne klik  firmy Termio klik




Sweterek jest pięknie błękitny, idealnie pasuje kolorystycznie do koloru  mojego kubka klik. Taki ocieplasz nie jest tylko dodatkiem do ozdoby naszego kubka, ale również idealnie sprawdza się jako ochrona przed temperatura naszego kubka. Dla mnie ten sweterek ma jeszcze jeden plus, ponieważ lepiej mi się trzyma kubek w tym ocieplaczu, z racji tego, że nie wyślizguje mi się z rąk.




Sweterek jest idealnie dopasowany do naszego kubka – w moim przypadku Kubek model Lady. Nie jest ani za duży, ani za mały – idealny. Pokrywa idealnie całą powierzchnię naszego kubka. Sweterek wykonany jest z anilany, jest miękki i dobrze wykonany.


Do naszego kubka możemy wybrać różne kolory ocieplaczu – zaczynając od kolorów ciemniejszych : szarość, czerń, po czerwień, zieleń, róż, błękit.


Kubek termiczny z tym ocieplaczem, wygląda modnie oraz funkcjonalnie. Nie wiem jak wy, ale ja lubię tego typu rozwiązania. Kiedyś miałam zwykły kubek ubrany w ocieplacz – wyglądał przeuroczo, oraz utrzymywał dłużej ciepło. Jeżeli lubicie tego typu dodatki, zwróćcie uwagę  koniecznie na ocieplacze, które ozdobioną i wyróżnią wasz kubek.




11 komentarzy:

  1. Jaki fajny ten sweterek :)
    Jeśli możesz, kliknij w linki w najnowszym poście, dzięki ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweterek ;) Kubek wygląda bardzo uroczo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też lubię takie ciepłe i słodkie dodatki :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Milusio z takim ocieplaczem :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne są te osłonki! W zeszłym tygodniu zamówiłam kubki termiczne, na których znajduje się logo mojej firmy. Bardzo podoba mi się to, że zamówione kubki mają stosunkowo dużą pojemność (pomieszczą w sobie aż 330 ml napoju). Ważne jest również to, że trwały nadruk sublimacyjny nie będzie z czasem niszczeć. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia