Grawerowane kubki do picia | MYGIFTDNA.PL

środa, 14 czerwca 2017


Cześć kochane dzisiaj przedstawiam Wam jeden z moich personalizowanych produktów na moim ślubie. Na stronie MYGIFTDNA.PL znajdziecie wiele pomysłów na personalizowane prezenty.

Mnie urzekły kubki/słoiki do picia, które są ostatnio hitem sezonu. 
Wybrałam wzór z Panią i Panem Młodym z Naszymi imionami i datą. Link znajdziecie tutaj: klik!

Kubki przyszły do mnie bardzo dobrze zapakowane, wykonanie jak zawsze perfekcyjnie. Grawer jest wyraźny, mega personalizowany.  Kubki idealnie wpasowały się w moje dekoracje ślubne. Pomysł nie tylko mi bardzo się spodobał,ale również obsłudze. Kubki idealnie sprawdzą się na prezent dla Państwa Młodych jak i dekorację do ślubnego stołu. W Zestawie dostajemy również rurki do picia, jednak ja postawiłam na różowe rurki z racji koloru przewodniego.






Tutaj dotkneliśmy grawer tłustym palcem i grawer zrobił się trochę nie wyraźny  :)


Bardzo dziękuje firmie za ekspresowe i profesjonalne wykonanie zamówienia! <3
Te kubki będą dużą pamiątką z Naszego Ślubu  :)

13 komentarzy:

  1. Bardzo fajne są takie kubki :) Pamiątka na lata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z takimi kubkami na weselu, świetny pomysł! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny pomysł z takimi kubkami. ; ) + Gratulacje! : )

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, jakie ładne *.* przesłodkie :-) Buziaki Kochana!

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2017/06/zaful-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądaliście :) A co do słoiczków są urocze. Znam produkty my gift dna i wiem, że są bardzo dobrej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
  6. masz przepiękny wianek *.* wyglądasz fantastycznie!
    super sprawa z tymi grawerami - nie tylko na kubkach, ale ogólnie fajnie jest spersonalizować różne przedmioty ;)
    pozdrawiam, zapraszam :)
    http://stylowana100latka.blogspot.com/2017/06/pamietnik-1.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądałaś :) Kubki też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny prezent 😁 gratulacje!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo przydatne kubki :) Niekoniecznie na ślub wybrałabym takie ale ogólnie do domu :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia