Baza rozświetlajaco - upiększająca pod makijaż | BELL HYPOAllergenic

wtorek, 10 lipca 2018

Hypoalergiczna baza rozświetlająco - upiększająca pod makijaż Beauty Glow Primer od Bell HYPOAllergenic jest dla mnie miłym zaskoczeniem. W swojej kosmetyczne mam może jedną baze pod makijaż - ale nie zbytnio się lubimy, więc nowa baza w moich rękach wywołała u mnie nie mała ekscytację, aby przetestować coś nowego. Baza jest w ślicznym pastelowym fiolecie, który od razu mnie zauroczył. Pojemność produktu to 30g, a cena jest w granicy 27,00zł. 
Baza dostępna w drogerii Hebe i Rossmann.




Baza rozświetlająca ma lekką konsystencję, która łatwo rozprowadza się na twarzy. Produkt może być stosowany samodzielnie lub jako baza pod makijaż. Produkt utrzymuje się na twarzy przez kilka godzin. Ja jestem zachwycona tym efektem, ponieważ lubię efekt rozświetlenia i takiego promiennego wyglądu. Efekt jest widoczny nawet jeżeli zakryjemy bazę podkładem. Bazę można stosować na całą twarz lub użyć go miejscowo, jako rozświetlacz. Wystarczy niewielka ilość produktu, aby utrzymać idealny efekt rozświetlenia.






Ja jestem bardzo zadowolona z produktu - używam go częściej samodzielnie niż jako bazę pod makijaż. Jak dla mnie produkt idealny i godny polecenia! Słyszałam również, że jest świetnym zamiennikiem bazy od Hourglass - niestety owej bazy nie stosowałam i nie miałam, więc ciężko mi się wypowiedzieć.

6 komentarzy:

  1. nie używam baz pod makijaż, zapychają moje pory :(

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam podobną bazę z Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, ale markę bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bazy innych firm, ale bardzo rzadko po nie sięgam. Nie jest to mój konieczny kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam już bazę z Bell dwa razy, ale nie rozswietlajaca tamte dawały rady. Fajnie że i ta daje 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow baza prezentuje się wręcz idealnie! :)
    Chciałabym ją przetestować.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia