Rozświetlający rytuał na początek lata | LE PETIT MARSELEIS

środa, 6 czerwca 2018

Nadchodzące lato rozpieszcza mnie coraz bardziej kosmetykami, które są wręcz idealne na ten okres! Bardzo się cieszę, że mogłam przetestować kolejne nowości firmy Le Petit Marseleis. Tym razem miałam możliwość przetestować trzy produkty rozświetlającego rytuału! Dzięki niej mogłam odkryć zapachy i naturę Prowansji. Wszystkie z tych produktów spisały się u mnie idealnie bez dwóch zdań. Paczka przepełniona jest pięknymi zapachami olejków m.in morelowych, liliowych



W paczce ambasadorskiej znalazły się trzy kosmetyki do pielęgnacji  - dezodorant, żel pod prysznic i mleczko do ciała! Każde z nich zawiera w swoim składzie olejki, które idealnie nawilżają i wzbogacają naszą skórę.



Jest to już mój drugi dezodorant i jest tak samo świetny jak jego poprzednicy. Dezodorant pozwala utrzymać świeżość do 24H! Produkt nie zostawia białych plam na odzieży, nie podrażnia skóry. Zapach delikatny, ale orzeźwiający - przez cały dzień czujesz sie przyjemnie i świeżo.




Mleczko nawilżające zawiera trzy cenne składniki tworząc na skórze mega rozświetlenie. Produkt zawiera w sobie olejek morelowy, białą lilię, oraz masę perłową. Dzięki tym składnikom nasza skóra jest odżywiona, nawilżona i promienna. Balsam zostawia na skórze miliony drobinek, które pięknie ozdabiają nasze ciało. Skóra wygląda pięknie przez cały dzień! Mleczko pięknie pachnie, co jest idealnym uzupełnieniem rozświetlającego efektu.





Pielęgnujący olejek do ciała łączy w sobie dwa cenne składniki:  olejek morelowy oraz olejek z płatków róż. Pielęgnacja skóry staje się jeszcze przyjemniejsza - zapach utrzymuje się długo na skórze, skóra jest nawilżona, lśniąca i miękka.




Jak dla mnie to rozświetlające trio jest miłym początkiem lata, jeżeli chodzi o zapewnienie blasku, świeżości! Jestem bardzo mile zaskoczona mleczkiem do ciała!

1 komentarz:

  1. Nie załapałam się na tą kampanię - fajne te produkty!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia