Przygotuj swoje stopy na lato | SHE FOOT

wtorek, 5 czerwca 2018

Podczas nadchodzącego lata, powinniśmy szczególnie zadbać o stan naszych stóp.Uważam, że jest to jedna z najważniejszych części ciała, które powinny wyglądać dobrze na tyle ile się da. Przyznam szczerze, że rzadko kiedy znajdowałam produkty, które sprawdzały sie u mnie idealnie, do każdego zazwyczaj miałam pewne zastrzeżenia. Ostatnio pod lupę wzięłam kosmetyki marki Shefoot - nigdy wcześniej nie miałam styczności z produktami tej marki, więc bardzo chętnie je przetestowałam.


Dwustopniowa kuracja regenerująca dla stóp - wygładzające skarpetki z peelingiem enzymatycznym.
Enzymy z papai i owoców cytrusowych zawarte w peelingu rozpuszczają martwy naskórek, a łupiny orzechów i zmielone pestki moreli pomagają usunąć go z powierzchni skóry.Maseczka regenerująca, którą nasączone są skarpetki, zawiera ekstrakt z papai oraz mocznik w niższym stężeniu, które dopełniają działanie peelingu – przyśpieszają proces zastępowania starych komórek skóry nowymi. Masło shea, gliceryna i pozostałe składniki pielęgnacyjne (panthenol, allantoina, olej macadamia) intensywnie regenerują i nawilżają skórę, pozostawiając ją po zabiegu  gładką i przyjemną w dotyku.
Składniki aktywne:
Peeling enzymatyczny (1): rozdrobnione łupiny orzecha włoskiego, proszek z pestek moreli, mocznik, ekstrakt z papai, ekstrakt z cytryny, ekstrakt z pomarańczy, ekstrakt z jabłka, betaina.
Maska w skarpetce (2): gliceryna, masło shea, mocznik, olej macadamia, ekstrakt z papai, allantoina, panthenol, witamina E, ekstrakty roślinne.
Produkt jak dla mnie bardzo ciekawy - tą przyjemność testowania zabieram ze sobą w ciepłe kraje już w piątek! Jestem bardzo ciekawa efektów. Jak dla mnie skład kuracji jest idealny - peeling, który oczyści nasze stopy ze zrogowaceń i z martwego naskórka, a później maska, która nawilży nasze stopy. Czas trwania przyjemności 30 minut.
Cena: 11,90





Sól do kąpieli stóp - Minerały z Morza Martwego zamknięte w małej saszetce 55 g. Sól do kąpieli przeznaczona na jednorazową kąpiel. Taka ilość wystarczy, by pozwolić naszym stopom poczuć się piękne. Po całym dniu spędzonym w ciągłym biegu nasze stopy są zmęczone i potrzebują całkowitej odnowy. Idealnym rozwiązaniem będzie zastosowanie soli do kąpieli, która skutecznie zmiękcza naskórek już po kilku minutach. Produkt dobrze sprawdzi się dla aktywnych osób, których stopy narażone są na ciągłe obciążenie i wysiłek. Po zastosowaniu soli do kąpieli z dodatkiem minerałów z Morza Martwego pozwala stopom odprężyć się oraz przywrócić równowagę. Dzięki temu stopy stają się gładkie i miękkie, co pomaga usunąć stwardniałą i przesuszoną skórę. Minerały z morza martwego mają właściwości odświeżające, a stosowana regularnie pomaga utrzymać skórę stóp w dobrej kondycji. Produkt jest hipoalergiczny i delikatny dla naszego ciała.

Jeżeli chodzi o mnie jestem zwolenniczką kąpieli stóp - dosyć często zapewniam moim stop relaksujące odprężenie w wodzie z różnymi solami. Sól shefoot jest w idealnym opakowaniu, które starcza na jeden zabieg. Sól sama w sobie jest oczywiście w drobnej konsystencji, produkt dobrze rozpuszcza się w wodzie. Kąpiel zapewnia idealny relaks i nawilżenie! Zapach przyjemny, raczej mało wyczuwalny. Stopy po kąpieli są gładkie i nawilżone.
Cena: 4,49zł




Krem na popękany pięty ekstra plus - Dobrym rozwiązaniem będzie silnie działający preparat z dużą zawartością mocznika (30%). Krem niweluje pęknięcia i pozostawia skórę odżywioną oraz nawilżoną. Mocznik ma właściwości złuszczające martwy naskórek, a dodatkowo reguluje proces rogowacenia dzięki czemu nasze stopy są gładkie i miękkie. Produkt wzbogacony został o kwas mlekowy, który działa zmiękczająco i złuszczająco, pomagając usuwać zalegające warstwy mocno popękanego naskórka. Krem zawiera również alantoinę, działającą przeciwzapalnie oraz łagodzącą mikropodrażnienie. Preparat został wzbogacony olejem arganowym, który wygładza skórę i chroni przed ponownym wysychaniem.

Jestem zachwycona tym kremem, bardzo dobrze nawilża stopy, przez co skóra jest gładka i nawilżona. Krem bardzo przyjemnie pachnie, szybko się wchłania - co dla mnie jest dużym plusem. Silnie regeneruje i chroni naszą skórę przed zbytnim wysuszaniem. Produkt zalecam stosować regularnie. Krem bardzo wydajny.
Cena:18,90zł




Kojący żel na zmęczone nogi i stopy- Lekki żel do codziennej pielęgnacji stóp i łydek przyjemnie odpręża i chłodzi zmęczone lub opuchnięte nogi. Zawarte w nim składniki aktywne tj. wyciąg z kasztanowca, diosmina i hesperydyna wzmacniają ścianki naczyń krwionośnych i usprawniają krążenie, dzięki czemu zmniejszają powstały obrzęk, przynosząc ulgę i odprężenie, minimalizują uczucie ciężkości nóg i wrażliwość na dotyk.

Pierwszy raz spotkałam się z takim produktem do stóp - przyznam, że jestem zachwycona. Na początku nie sądziłam, że ten produkt w ogóle "zadziała", jednak po imprezie rocznicowej, na której byłam - ten żel zapewnił mi ulgę i odprężenie jakiej potrzebowały moje stopy! Żel idealnie ochłodził, zrelaksował i przyniósł ulgę zmęczonym nogom. Jak dla mnie bomba! Żel szybko się wchłania i przynosi natychmiastową ulgę!

Składniki aktywne:
gliceryna,panthenol (prowitamina B5),wyciąg z kasztanowca,diosmina,hesperydyna,menthol.
Cena: 18,90zł



Antyperspirujący odżywczy krem do stóp -
Krem do pielęgnacji męskich stóp z problemem nadmiernej potliwości.  Odżywia i uelastycznia skórę,  zapobiegając mikropęknięciom. Dzięki składnikom antybakteryjnym redukuje nieprzyjemny zapach i zapobiega nadmiernemu poceniu stóp.

Składniki aktywne:  
masło shea, witamina E, olej avocado, olej jojoba, antybakteryjny kompleks roślinny.
Bez barwników, parabenów, PEG, silikonów.

Działanie:
  1. zmniejsza potliwość
  2. odświeża
  3. odżywia i pielęgnuje skórę
  4. pomaga utrzymać właściwą higienę (stóp)
    Cena: 21,99zł
      

    Mój mąż dostał klika próbek tego kremu - krem szybko się wchłania, odświeża i zmniejsza potliwość stóp. Jedna saszetka wystarczy na jeden zabieg.



A wy jakich produktów używacie do stóp? Jakie kosmetyki goszczą u Was w kosmetyczkach?
 Które produkty Was zaciekawiły? Mnie urzekł kojący żel do stóp i krem na popękane pięty.

4 komentarze:

  1. Mam chyba ta sól w saszetce zapomniałam o niej 🤣

    OdpowiedzUsuń
  2. Polubiłam się ze skarpetkami -są świetne!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zainteresował mnie ten blog, wiele przydatnych informacji można tu znaleźć.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia