Pielęgnacja męskiej twarzy podczas golenia | COSLYS, EUE THERMALE JONZAC

wtorek, 29 maja 2018

Dzisiejszy post chciałabym poświęcić męskim kosmetykom do golenia i pielęgnacji twarzy. Ze strony Matique.pl wybrałam piankę do kolenia marki Jonzac, oraz krem do golenia wraz z kremem do pielęgnacji twarzy marki Coslys. Mój mąż chciał bardzo przetestować i sprawdzić różnice między kremem, a pianką do golenia.


Jeżeli chodzi o markę Coslys - nie są to pierwsze kosmetyki tej firmy, które goszczą w naszej łazience. Dzisiaj pod lupę idzie krem męski potrójnie działający z ekstraktem z buku. Krem ma za zadanie koić, nawilżyć i wygładzić skórę. Krem idealnie spełnia swoje zadanie po goleniu, ponieważ koi podrażnienia. Dzięki zawartości wyciągu buku krem nawilża i wygładza skórę. Krem na lekką konsystencję, pachnie bardzo ładnie - zapach nie jest drażniący. 






Jeżeli chodzi o krem do golenia to jest idealnie spójny z zapachem kremu do twarzy dla mężczyzn. Konsystencja kremu do golenia lekka, łatwo się rozprowadza pod buzi i wystarczy niewielka ilość, która wystarcza nam na jedno golenie. Niestety mojemu mężowi ten krem do golenia się nie spodobał z racji tego, że zatyka ostrza w maszynce. Skóra po goleniu jest gładka i nawilżona.
Klik do produktu:klik!



Pianka do golenia dla mężczyzn Jonzac ma gęstą konsystencję. Pianka zapobiega podrażnieniom i zapewnia idealny poślizg ostrza aby umożliwić precyzyjne golenie. Idealna do skóry wrażliwej i skłonnej do podrażnień, formuła pianki bogata w krzemionkę (15%), czynnik cementujący naskórek. Zawiera także wodę termalną Jonzac o właściwościach kojących, przeciwzapalnych, łagodzących podrażnienia i regenerujących. Skóra po goleniu jest gładka, miękka i odświeżona. Produkt ładnie, orzeźwiająco pachnie. Idealny kosmetyk dla mężczyzn ze skórą wrażliwą. Mój mąż polubił ta piankę, golenie jest szybkie i dokładne, produkt nie zapycha ostrza.
Klik do produktu:klik!




A wasi mężczyźni co najczęściej wybierają pianki, czy kremy do golenia?

3 komentarze:

  1. firmę kojarzę, ale jeszcze nic nie miałam . jestem ciekawa jak u nas by się te kosmetyki sprawdziły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znałam wcześniej tej firmy, pokażę mojemu M...
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To jest moje miejsce w Internecie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia