Regenerujący szampon i odżywka z awokado i migdałów | COSNATURE

niedziela, 25 lutego 2018


Dzisiejszy post chciałabym poświęcić naturalnym regenerującym produktom z firmy Cosnature, które mogę przetestować za pośrednictwem Twoje źródło urody. Nie są to pierwsze moje produkty tej marki, ale pierwsze kosmetyki do pielęgnacji włosów. Zdecydowałam się na te produkty, ponieważ są polecane szczególnie włosom zniszczonym i farbowanym. Produkty te można znaleźć na półkach drogerii Hebe, Eko, oraz w aptece DOZ i Cefarm. Jednym z przedstawicieli tej marki jest również Biobeauty.



Szampon regenerujący z awokado i migdałów zawiera starannie wyselekcjonowane składniki zapewniające delikatne mycie suchych, zniszczonych i farbowanych włosów.  Łagodnie oczyszcza, nie podrażniając skóry głowy. Hydrolizat protein migdałów, wyciąg z awokado, olej arganowy powoduje, że włosy są odżywione, nawilżone i wzmocnione od nasady aż po końce. Włosy po umyciu są bardziej elastyczne, nie łamią się, a włosy delikatnie pachną migdałem i awokado. Włosy po umyciu są gładkie, błyszczące i odżywione. 

Naturalny zapach, bez parabenów, bez glikolu, bez sztucznych barwników, bez silikonu, bez Phenoxyethanolu, bez PEG i SLS, bez składników GMO- fizjologiczne pH, hypoalergiczny
 

Odżywka jest dopełnieniem naszego szamponu z tej samej serii! Wystarczy niewielka ilość odżywki na nasze końce włosów, aby zapewnić im regenerację, której potrzebują! Końce włosów są delikatne, gładkie i wzmocnione. Zapach jest delikatnie wyczuwalny. Po takich regenerujących produktach włosy rozczesuje się w łatwo i szybko. Polubiłam te produkty, jednak zapach jak dla mnie mógłby by być o wiele bardziej wyczuwalny. Lubię produkty gdzie zapach utrzymuje się przez dłuższy czas. Mimo wszystko zauważyłam, że moje końcówki są w ciut lepszym stanie niż wcześniej, mimo, że wcześniej nie miałam ich w jakimś bardzo złym stanie!





A wy kochane znacie te produkty do pielęgnacji włosów? Jakie szampony i odżywki polecacie do włosów suchych i farbowanych? Jacy są Wasi ulubieńcy?

16 komentarzy:

  1. Moje wlosy kochaja i awokado i migdaly, wiec mysle, ze bylyby zadowolone z tego duetu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kuszą mnie kosmetyki tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne produkty do włosów. Chetnie bym je nabyła.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale bardzo zaciekawilas mnie tym opisem. Ja uzywam szamponu Head&Shoulders na przemian z Syoss, a odżywkę z Dove, chociaż teraz moje włosy traktuję maską błotną marki - 417 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam jeszcze o tej marce, ale sam zapach migdałów już mnie zachęca. Opakowanie wygląda bardzo estetycznie, skład kusi, więc sądzę, że warto spróbować, tym bardziej, że moje włosy są kręcone i potrzebują dobrej regeneracji. Rewelacyjna recenzja, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam dodać, że genialny klimat zdjęć, jeej!

      https://stylowka4u.blogspot.com/2018/02/44-you-need-to-be-cold-to-be-queen.html

      Usuń
    2. Bardzo ci dziękuje za miłe słowa! 💕💕🙈

      Usuń
  6. Nie znam tej marki, ale szukam produktów, które pomogą mi się odbudować zniszczone farbowaniem włosy, dlatego chętnie je przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Cosnature miałam tylko próbki kosmetyków do pielęgnacji twarzy ale od pewnego czasu przymierzam się do tych produktów. Myślę że będą na mojej liście zakupowej jak skończę te zapasy co mam 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Miałam z tej linii maskę (chyba), ale oddałam ją mojej mamie. Muszę się dopytać jak się u niej sprawdza!

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam je i byłam zadowolona.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia