Naturalny peeling kawowy | LOVE YOUR BODY

wtorek, 20 lutego 2018


Dzisiejszy post będzie o naturalnym peelingu kawowym o słodkim kokosowym zapachu marki Love Your Body klik! Opakowanie peelingu wygląda bardzo naturalnie co idealnie jak dla mnie łączy się z właściwościami tego produktu. Są  trzy rodzaje zapachowe - słodki kokos, aromatyczna kawa, soczysta truskawka. Miałam dylemat z wyborem między kokosem, a truskawką. Peeling ma pojemność 100g. 


W składzie peelingu znajdują się ziarna kawy robusta, dzięki wysokiej zawartości kofeiny, intensywnie pobudzają skórę, opóźniają procesy starzenia i poprawiają jej wygląd. Dzięki zawartości  soli morskiej dokładnie oczyszczają i usuwają martwy naskórek. Kawa wraz z olejkiem macadamia wykazują działanie antycellulitowe.



Zapach peelingu jest bardzo intensywny, jak dla mnie idealnie! Produkt należy nałożyć na wilgotną skórę, wetrzeć kolistymi ruchami i zostawić na  5-10 minut, a później zmyć ciepłą wodą. Peeling bardzo ładnie pachnie kokosem, jednak po kilku minutach bardziej odczuwałam kawowy zapach. Po peelingu cera jest miękka, nawilżona i mega odprężona. Po zmyciu peelingu można wyczuć jeszcze przez długi czas piękny zapach kawowy. Nie tylko mi ten produkt przypasował, ale również mój mąż chętnie robi peeling buzi. Jak dla mnie peeling jest raczej drobnoziarnisty, wystarczy niewielka ilość produktu.



Jestem bardzo zadowolona z tego z tego produktu, jest to mój pierwszy tego typu naturalny peeling do ciała! Zapach jest strzałem w 10! Następnym razem skusiłabym się na zapach truskawkowy! Wy kochane znacie peelingi tej firmy? Jak wrażenia? Lubicie peelingi do ciała?

21 komentarzy:

  1. uwielbiam, ale kokosa nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling kawowy z kokosem, śmiesznie to wygląda na twarzy ":)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja spróbuję sama zrobić peeling kawowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Musi pachnieć genialnie :) uwielbiam peelingi tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie peelingi. Może kiedyś wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś się bawiłam kawą, niestety to co pozostawiałam po siebie w łazience, skutecznie mnie zniechęciło do peelingów;)))
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  7. Peeling kawowy zwykle robię sama, ale uwielbiam go i świetnie działa, czasem dodaje do niego też cynamonu jeśli robię go na całe ciało. Jest świetny, ale gotowych nigdy nie próbowałam.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Do tej pory robiłam go sama, w domu, pozostawiając w łazience coś "bałaganu" :-D przekonuje mnie ten produkt, albo Ty mnie przekonałaś do niego <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze "kupnego" peelingu kawowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam podobny, ale z innej firmy i miło wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana, a ja właśnie zamówiłam tą truskawę. Twój kokos musi dopiero cudnie pachnieć! :o
    Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny peeling, chętnie bym przetestowała😉

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo wartościowa recenzja plus piękne zdjęcia. Przez ciebie na pewno skuszę się na któryś peeling pewnie kokos lub truskawka :) cieplutko pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) - https://beautywithreviews.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Akurat nie znam tej firmy, a właśnie jestem w poszukiwaniu jakiegoś dobrego peelingu do kawy. Czytałam, że jest świetny na cellulit. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Scrubów tej marki nie miałam jeszcze okazji wypróbować, ale peelingi kawowe bardzo lubię i regularnie po nie sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej firmy ale uwielbiam kokosowy zapach. ;) Peelingi do ciała raczej mi nie służą. Wolę raczej balsamy i kremy. :)
    Pozdrawiam serdecznie.

    alabastrowaherbata.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia