821 Limited Edidtion, 601 Lollipop | MAKEAR

wtorek, 13 lutego 2018


Jakiś czas temu dostałam do przetestowania lakiery hybrydowe firmy Makear klik! 
Przyznam szczerze, że z tą firmą mam do czynienia po raz pierwszy, jednak zostałam mile zaskoczona!
Firma ma w swoim asortymencie wiele lakierów hybrydowych, żeli, akcesorii do zdobień. 
W moje ręce trafiły dwa piękne kolory. Z jednej strony inne, a zarazem tak podobne do siebie.


Miałam możliwość przetestować lakier hybrydowy 821 LIMITED EDITION klik!, oraz 601 LOLLIPOP klik! oraz bazę i top no wipe.  Zwróciłam uwagę na minimalistyczny, a zarazem eleganckie i schludne opakowanie lakierów hybrydowych. Pierwszy raz się spotkałam również z tym, że na zakrętce jest realny kolor lakieru. Zazwyczaj widziałam naklejki, z kolorem nie zawsze takim jaki jest w środku. Pędzelek jak dla mnie jest idealny - szeroki, wyprofilowany. A jaki jest dla mnie największy plus tych lakierów - nie zawierają formaldehydu, toulenu i DBP. 




Jestem zadowolona z aplikacji lakieru, lakier nie zostawił smug. Kolor 821 idealnie różowo brokatowy, wystarczyły dwie warstwy, aby pokryć paznokieć całkowicie. Kolor 601 piękny róż - który jak dla mnie jest must have'm w kolorach! Według producenta lakier nie zostawia smug - co faktycznie mogę potwierdzić, oraz to, że lakiery pięknie połyskują! 



Manicure hybrydowy noszę już od kilku dni i jak na razie jest idealnie! Lakier mi nie odprysł, co jest dla mnie dużym plusem, ponieważ mam pracę biurową i zazwyczaj mój manicure już kilka dni po zrobieniu jest w stanie nie zbyt dobrym. Manicure ma żelową konsystencję, a co najważniejsze lśni! Nie jest matowy! Ja jestem bardzo zadowolona, czekam na efekty końcowe ile wytrzyma do kolejnej zmiany - już nie mogę się doczekać innych kolorów!:) A firma ma duuużo kolorów do wyboru!


Kochane znacie firmę Makear? Możecie polecić jakieś inne sprawdzone kolory tej firmy? Robicie sobie manicure hybrydowy czy wolicie zwykłe lakiery do paznokci?


15 komentarzy:

  1. Nie znałam wcześniej tej firmy, ale kolorki super! Lubię takie nowości :D
    Mój blog - Zapraszam :)
    Pozdrawiam, Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale idealne połączenie, firmy jednak nie znam

    OdpowiedzUsuń
  3. Marki nie znam, ale ten brokat jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No faktycznie, błysk jak się patrzy ;) Ja na swoją lampę od jakiegoś czasu patrzę z pewną niepewnością, bo trochę wystraszyło mnie marudzenie, że lampy UV są głównym źródłem zwiększenia ryzyka zachorowania na czerniaka umiejscowionego pod płytką paznokcia... A niestety, każdy zwykły lakier niszczę w 24h...
    http://eobrazy.cal24.pl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Kompletnie nie znam tej marki, ale kolory piękne <3. Ten błyszczący bardzo mi przypomina efekt, jaki uzyskuję pyłkami Alu z Aliexpress :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam tej marki, ale na prawdę ładnie się błyszczą i fajnie, że dają radę i nie odpryskują :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie prezentują się te lakiery! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam tej firmy prze swoim postem ale kolory są przepiękne ❤
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie

    OdpowiedzUsuń
  9. Super kolorki, ale marka dość nieznana :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten brokat jest fenomenalny, jestem nim absolutnie zachwycona!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia