Poczuj świeżość natury | LE PETIT MARSEILLAIS

piątek, 5 stycznia 2018


Cześć kochane!
Jakiś czas temu ponownie udało mi się zostać Ambasadarką Le Petit Marseillais.
Miałam przyjemność przetestować razem z moją przyjaciółką - siostrą zestaw żelu pod prysznic wraz z dezodorantem. W pudełku znalazł się zestaw białej brzoskwini, oraz kwiatu pomarańczy.



        Zestawem o zapachu kwiatu pomarańczy podzieliłam się z moją siostrą. Zapach żelu jest delikatny, ale wyrazisty. Konsystencja kremowa, ale wydajna. Zapach utrzymuje się na drugi dzień.
Co do dezodorantów -  jak dla mnie MEGA! Jako, że rzadko sięgałam po dezodoranty w spreyu z racji tego, że każdy z nich zostawiał białe ślady na ubraniach. Tutaj miła niespodzianka - zero białych plam na ubraniach! Na dodatek zapach dezodorantu długo się utrzymuje, a co najważniejsze zapewnia długotrwałą ochronę.




           Ja zatrzymałam sobie zestaw o zapachu białej brzoskwini. To jest to! Od razu wiedziałam, że ten zapach jest dla mnie, słodszy, ale mega wciągający. Lubię takie świeże, a zarazem wyraziste kolory. Co do swojego poprzednika - ta wersja zapachowa jest bardziej intensywna i wyrazista. Jeżeli ktoś gustuje w bardziej neutralnych, delikatnych zapachach to oczywiście kwiat pomarańczy będzie dla kogoś w sam raz. Żel minimalnie wysuszył mi skórę, z racji tego, że mam bardzo suchą, a nie raz wrażliwą skórę  - jednak nie jest źle. Mojemu mężowi bardzo odpowiadają te żele.




 
        Jak dla mnie  dezodoranty są hitem ostatniego miesiąca! Mimo, że jestem zwolenniczką dezodorantów w sztyfcie, to ten dezodorant jest naprawdę wart swojej uwagi! Zapach, trwałość, jakość i dostępność jest na duży plus! Chętnie sprawdzę inną gamę zapachów tych produktów.




A wy kochane jesteście za dezodorantami w spreju, a może jednak w kulce, bądź sztyfcie? 
Używaliście produktów z tej firmy? Jakie zapachu możecie polecić?


4 komentarze:

  1. Produktów tej firmy używałam niejednokrotnie i muszę stwierdzić, że jestem naprawdę zadowolona. Szczególną uwagę przykuły, w moim przypadku, żele pod prysznic - mają oszałamiające zapachy i bardzo zgrabne opakowania.
    Gratuluję zostania ambasadorką marki i życzę dalszych sukcesów!

    Pozdrawiam,
    Aleksandra Drążek

    aldrazek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zapach chyba każdego kosmetyku LPM! Gratuluję zostania ambasadorką tej marki :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham produkty tej firmy, przepięknie pachną, coś niesamowitego :* gratuluję, że udało Ci się zostać ich ambasadorka :*

    luxwell99.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię tę markę i zastanawiam się jakim cudem przeoczyłam akcję;/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia