Lista życzeń | Sammydress

niedziela, 15 października 2017


Kochane, jakiś czas temu znalazłam już dosyć popularną stronę w sieci Sammydress
Widziałam, że inne blogerki zamówiły wiele fajnych i tanich produktów z tej strony. Co jak co, wybór jest bardzo duży, produkty jak i same rzeczy bardzo różnorodne. Miałam ciężki problem z wyborem produktów, ponieważ jest ich od groma - za każdym razem podobało mi się co innego.
Zwróciłam uwagę na kilka rzeczy, które planuje zamówić z ich strony.





dla mnie


dla mnie




dla siostry




dla mnie





dla siostry






dla mamy






dla mnie





dla siostry

Najbardziej jestem ciekawa jak wygląda na żywo koc syreni - najbardziej mnie zaciekawił.
Ciekawe jak te produkty sprawdzą się w rzeczywistości jak do mnie przyjdą  :)
A wy kochane robiliście już zakupy z tej strony? Polecicie coś konkretnego?:)

27 komentarzy:

  1. Rany - wiele ciekawych rzeczy ;-) Kocyk-syrenka powalił mnie na łopatki! Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja tez jak go zobaczyłam to nie mogłam przepuścić. Czego to nie wymyśla :p

      Usuń
  2. Ja od dłuższego czasu myślę nad kocem a'la syreni ogon, jednak chyba obawiam się, że nie będzie funkcjonalny. Zagranicznych stron raczej unikam, gdyż mimo niskich cen jakość ma wiele do życzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobacze co przyjdzie Hahaha 😊 Mam nadzieje ze będzie mega 😊

      Usuń
  3. Czytaj Kochana zawsze opis materialu. Nie zaliczysz wtopy i bedziesz zadowolona, bo np. ja poliestru nie lubie. W kilku moich recenzjach dotyczacych chinskich sklepow o tym pisalam. Acrylic to tzw. nasza bawelna. Miekka i cudna w dotyku. I z niej sa m.in. syrenie ogony czyli te tzw. koce. Tez chce zamowic sobie blekitny,wiec Ci nie potwierdze dokladnie jakie one sa. Ale wg opisu to acrylic. Bede zagladac i wroce z tym, co Ci dojedzie. Sama ciekawa jestem 😊😘 pozdrawiam i buziaki sle 😎

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O dziękuje za rady! Co jak co na skład aż tak nie zwróciłam uwagi - bardziej na rozmiar bo zazwyczaj z tym jest problem. Jestem ciekawa co przyjdzie - okaże się 😊 Dziukuje 💕

      Usuń
    2. Najlepsze to cotton i acrylic. Glownie zaful ma swietne gatunkowo rzeczy :)))) ja kiedys nie czytalam opisow. I byla wtopa za wtopa. Co wybralam to lista sie wydluzala haha. To wciaga 😜 z sammy dzis pizamke dla synka dostalam i jest przeszczesliwy :)))

      Usuń
  4. jeju ja mam zawsze z wyborem i tak jak piszesz, za każdym razem podoba mi się co innego. A praktycznie tam codziennie sa nowości. Jak tu żyć:D?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ni problem jest z wyborem. Ciagle coś jest lepszego i fajniejszego na innej stronie. Duży wybór 😊

      Usuń
  5. Jaki fajny kocyk w ogon syreny :D Świetne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo! No ten koc to mi się bardzo podoba. Zobaczymy jak będzie wyglądał jak przyjdzie 😊

      Usuń
  6. Ja jestem fanką pędzelków z ich strony. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam pędzli z ich strony. Mija siostra przetestuje jak się spisały.

      Usuń
  7. Czapka z daszkiem i pędzle są super <3 Sama chętnie bym je dodała do swojej wishlist :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze dwie rzeczy są mega śliczne i sama bym się na nie skusiła. Kocyk dla mnie nie praktyczny bo ja tam się zawsze lubię owijać jak naleśnika. :D

    https://miedzynamidziewuszkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia