Otulić się zapachami | YANKEE CANDLE

środa, 28 września 2016


Ostatnio naszła mnie mania na woski Yankee Candle, dlatego postanowiłam zapewnić sobie dwa kolejne zapachy oraz wypróbować zapach do auta.

Ze strony KOSMETYKOMANIA zamówiłam dwa woski - PINK GRAPEFRUIT oraz WHITE TEA 
Dodatkowo w moim zamówieniu znalazł się zapach do auta  CLEAN COTTON CAR JAR

kosmetykomania


Według zaleceń na początku należy odciąć z 1,25 cm z dołu oraz górną część, aby zapach od razu nie wywietrzył się, a dłużej się utrzymywał. Niestety po odcięciu intensywny zapach utrzymywał się około 2 dni, a później zapachu brak. Postanowiliśmy ściągnąć całkiem folię, zapach utrzymywał się z 5 dni, ale zapach był intensywny. Niestety na dzień dzisiejszy zapach już nie pachnie.. Podsumowując niestety zapach świeżego prania pachniał tylko tydzień  :(



Woskami, których chyba nie trzeba przedstawiać są idealne! Nie ma minusów! Woski pachną bardzo długo, wystarczy mała ilość, a zapach nadal jest bardzo intensywny.

Zdecydowałam się na zapachy orzeźwiające, ponieważ u mnie w domu nie przepadają za zbyt mocnymi i duszącymi zapachami! W takim pomieszczeniu gdzie idealnie czuć orzeźwienie i świeżość o wiele lepiej się spędza czas! Zapach pink grapefruit jest prze cudowny - jeżeli uwielbiasz grejfruty oraz zapachy orzeżwiające, ale intensywne - to to jest zapach dla Ciebie.  Tak samo zapach  White tea, idealnie orzeźwiający zapach cytryny! Pięknie pachnie i jak dla mnie jest idealny na taką pogodę jak teraz. Przy takich orzeźwiających zapachach uwielbiam się relaksować. Zapach unosi się w całym mieszkaniu. Na zimę będę musiała się zaopatrzyć w inne bardziej "ciepłe" zapachy z tej firmy! Jestem mega podjarana zapachami z racji tego, że od nie dawna posiadam kominek do wosków! Moja kolekcja wosków ciągle się powiększa :)




Zapach w domu odgrywa u mnie bardzo dużą rolę. A wy lubicie "otulać" się takimi zapachami? Macie jakieś swoje ulubione woski? Co możecie polecić na nadchodzącą jesień i zimę?

11 komentarzy:

  1. ja najbardziej lubię zapachy korzenne ;) I takie chętnie kupuję do domu ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam te woski <3 muszę koniecznie zaopatrzyć się w zapachy na jesień i zimę bo póki co królują u mnie owocowe letnie zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeden i drugi chętnie bym zakupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam nigdy wosków od Yankee Candle, ale muszę to zmienić. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Yankee ale nigdy nie miałam styczności z ich woskami. Preferuje świece. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Woski kupuje nabierzaco, uwielbiam jak zapach powoli roznosi się po mieszkaniu. Zapachów samochodowych jeszcze nie miałam okazji przetestować, myślę że to najwyzszapora.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam otulać się tymi pięknymi zapachami. Tych wosków jeszcze nie miałam ale moim ostatnim Ulubieńcem jest Garden Sweet Pea ! Wosk starcza na bardzo długo, juz po raz trzeci skusiłam się na ta maleńką tartę !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że YC ma odświeżacze do auta :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam te zapachy ^^ ale te delikatne :) obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że tak wyszło z tym zapachem :( Ale dobrze, że te woski się sprawdzają, nigdy ich nie testowałam :)
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio mój ulubiony to Gingerbread maple <3 jest booski ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia