Drewniany case na Iphone'a | MYGIFTDNA

wtorek, 12 lipca 2016

Witajcie kochane!


Dzisiaj postanowiłam pokazać Wam drewniane case na Iphone'a. Strona MYGIFTDNA ma w swojej ofercie dużo akcesorii, gadzetów, drobiazgów na prezenty oraz case na Iphone.




Właśnie z tej strony mam dwa case na telefon mój i taty, które są warte uwagi!

Paczka przyszła z zamówieniem na drugi dzień, bardzo dobrze zapakowana i zabezpieczona. Obudowy przyszły takie jakie są na zdjęciu na stronie. Wybraliśmy z tatą personalizowane z naszymi imionami na drewnianym case.

Do wyboru jest kolor wiśnia i olcha. Napisy są grawerowane na obudowie, dlatego nie musimy się martwić, że druk się zmaże, zniknie lub uszkodzi. Z tatą wybraliśmy jasny kolor caseów. Na co zwróciłam uwagę? Nasze obudowy były zupełnie inne - mieliśmy inne ułożenie sęków. Od razu zwróciliśmy uwagę, że każdy case jest indywidualny i niezastąpiony. Nie znajdziemy identycznej obudowy - co jest wielkim plusem.  Grawer jest wyraźny i estetycznie wykonany.






Zakochałam się w zapachu drewna - dlaczego? Nasze case pachną prawdziwym drzewem.. Czy to dziwne, że przez pierwszy dzień wąchałam swoje etui?

Telefon z etui trzyma się bardzo dobrze, jest dopasowane do telefonu - nic nie odstaje, niczego nie jest za mało, ani za dużo. Tylnia obudowa jest drewniana, a środek i boki plastikowe. Jak telefon się wsadzi w obudowe dobrze się trzyma, ciężko nawet ją wyciągnąć - co jest dużym plusem.




Ja i tato jesteśmy bardzo zadowoleni z etui na Iphone! Polecamy każdemu posiadaczowi tego telefonu, aby zafundował sobie takie etui! Naprawdę jest orygnalne i rzuca się w oczy!



Specjalnie dla swoich czytelników mam
 20% zniżki na caly asortyment 
ze strony www.mygiftdna.pl

do 19 lipca!
 na hasło:

DZIUBAK

17 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba :)
    Zapraszam na mojego bloga
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi sie :D taki w moim stylu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny :) bardzo oryginalny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny, bo na pewno nikt z twoich znajomych takiego nie będzie miał!


    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne jest to, że case pachnie drewnem. Ślicznie się prezentuje✌

    Zapraszam -> https://hot-schot.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Te obudowy wyglądają bardzo interesująco. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny case, mega mi się podoba :)


    http://malowane-roza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten pierwszy jest świetny! Pozdrawiam
    http://glessfashion.blogspot.com/2016/07/stylizacje-na-lato-romwe-and-shein_14.html
    Poklikasz w linki u mnie?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale świetnie to wygląda, tak inaczej. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę takie etui. Wygląda genialnie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe i bardzo oryginalne etui

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia