Moje pierwsze kolory jesienne | Semilac

piątek, 9 października 2015


Witajcie robaczki! 
Piszę do Was w ten pochmurny dzień o lakierach hybrydowych firmy Semilac. Klik w stronę internetową
Zaczęłam współpracę z firmą, z czego bardzo się cieszę, ponieważ już kiedyś mama kupiła lakier hybrydowy z tej firmy. 
Razem z mamą ubóstwiamy tą firmę, ponieważ ma tak dużą gamę kolorystyczną, że naprawdę bardzo ciężko się zdecydować na jakiś jeden kolor. Uważam, że lakiery są w przystępnych cenach 28,00zł za 15ml. 
Również zwróciłam uwagę na pędzelek lakieru, jest to bardzo ważne ponieważ nie lubię cieniutkich pędzelków, bo źle mi się wtedy maluję. U nich szerokość powiedziałabym, że jest dobra. Nie mam problemu z malowaniem :)
Lakiery długo utrzymują się na płytce, myślę, że gdyby nie odrost to by moja mama w ogóle ich nie ściągała. Jedyny problem jest taki, że moja mama je zdrapuje, co oczywiście jest bardzo złe, bo niszczy sobie płytkę paznokcia.

Przy współpracy z firmą Semilac, wybrałam sobie 3 lakiery, które nadadzą się idealnie na jesienne dni. Zdecydowałam się na numerek 061, 047,081



Postawiłam na pomarańcz, róż, i czerń z brokatem. Uważam, że jasne lakiery  nawet z dodatkiem czarnego ( 081), badź innych brokatowych odcieni ( 094) będą idealnie pasować na naszą ponurą jesień. Lubię jasne kolory, ponieważ jakoś poprawiają mi humor. Jednak lubię je również łączyć z bardziej stonowanymi kolorami. 
Moja mama wybrała sobie manicure  z numerka 115, jest to piękna ciemna zieleń z drobinkami brokatu, przy której nie mogła obejść obojętnie w sklepie, oraz czerń z brokatem 081. Manicure bardzo nam się podoba, jednak co do koloru czarnego, radzę dać dwie warstwy, ponieważ pierwsza warstwa słabo kryje. 





A tutaj moje paznokcie, 047 i 081 oraz pieczątki Konad!

Tutaj w przybliżeniu macie odcienie na wzorniku :)


Który odcień przypadł Wam do gustu?
A co sądzicie o połączeniu jasnych kolorów z ciemniejszymi?
Jakie odcienie na jesień przypadły Wam do gustu?
Jakie odcienie polecacie?

Lakiery dostałam w ramach współpracy, jednak nie wpłynęło to na moją opinię.


Buziaki!

23 komentarze:

  1. Ja jesienią uwielbiam brazy, fiolety, czerwienie, szarosci i czarny ;) a hybrydy semilac mam i uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 061 jest śliczny, delikatny-lubię takie odcienie

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli o mnie chodzi to pomarańcz i czerń wygrywają jesienią! :) piękne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolory :) lampę, semilacki i wszystkie potrzebne produkty planuję sobie sprezentować na gwiazdkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się kolor 047 ;) Osobiście preferuję stonowane i delikatne kolory. Pozdrawiam :)
    http://190415.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Najbardziej podoba mi się kolorek 047 :) Piękne paznokcie :)
    Będę zaglądać częściej :) Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładne odcienie;)
    zaobserwowałam na insta, zapraszam równiez do mnie;) pathyee

    OdpowiedzUsuń
  8. 047 przepiękny kolor! Idealnie wpisuje się w mój gust :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak na jesień to 061 jest idealny! Ten kolor dodaje energii,a jesień zazwyczaj kojarzy się każdemu ze smutkiem, nostalgią i samotnymi wieczorami. A tu poszę... wystarczy spojrzeć na paznokcie i od razu lepiej :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super!!! Różowy najbardziej przypadł mi do gustu. Zazdroszczę współpracy ;) i życzę powodzenia i zapraszam do mnie http://normalgirl999.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Róż i czerń to fajne połączenie. Podobają mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Skoro chciałaś opinii, to już z nią spieszę. Pilnuj się z pisaniem, niepotrzebnie w dwóch zdaniach obok siebie robisz dużo powtórzeń, co robi złe wrażenie na kimś, kto przychodzi do Ciebie po konkretne informacje.
    "Razem z mamą ubóstwiamy tą firmę, ponieważ ma tak dużą gamę kolorystyczną, że naprawdę bardzo ciężko się zdecydować na jakiś jeden kolor. Uważam, że lakiery są w przystępnych cenach 28,00zł za 15ml. Również zwróciłam uwagę na pędzelek lakieru, jest to bardzo ważne ponieważ nie lubię cieniutkich pędzelków, bo źle mi się wtedy maluję."
    1. TĘ firmę.
    2. Ma szeroką gamę kolorystyczną, ciężko zdecydować się na jeden kolor, a może po prostu "mają szeroką gamę kolorystyczną i wybranie tylko jednego produktu jest trudne"?
    3. Mi się maluję, brakuje Ci przecinków, gdzieniegdzie są w złych miejscach.
    4. Design bloga jest bardzo ładny i przejrzysty, nie kaleczy oczu, to się chwali.
    5. Popracuj nad konstrukcją zdań, boli czytanie czegoś zaczynającego się od "jednak", kiedy spokojnie mogłoby to być częścią poprzedniego zdania.

    To chyba tyle, opinie w poście są, zdjęcia są i nie przytłaczają ilością, blog jest ładny i przejrzysty, zostanę tu na dłużej jako obserwator.

    http://katdewolf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje za konstruktywna opinie. Zwrócę uwagę na styl pisania ;)
      Milo ze mimo tego zostajesz obserwatorem ;)

      Usuń
  13. o kochana piękna kolorystyka lakierów!

    OdpowiedzUsuń
  14. 115 ładnie wygląda na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia