Oriflame Pure Colour | Oriflame

wtorek, 25 sierpnia 2015


Dziś robaczki przychodzę do Was z recenzją pomadek Pure Colour z Oriflame!
Jest to wygładzająca i wzmacniająca pomadka dostępna w różnych odcieniach.
Pomadki mają konsystencje kremową.
Koszt : 13,90 zł / promocja w katalogu 12 - 7,90zł

Ta pomadka jest moim hitem, jestem kremowa, nawilża usta, długo się utrzymuje! Jest świetna też pod tym względem, że można ją stopniować. W zależności jak dużo się jej nałoży, to mocniejszy kolor pomadki uzyskujemy.

Z tej serii mamy 15 odcieni pomadek, od nude po brąz, czerwień i róż.

Ja w swojej kolekcji posiadam kolor Blush Pink 26270, Nude Pink 21142 i Desert Rose 21143




1. Desert Rose 21143



2. Blush Pink 26270



3.Nude Pink 21142



Polecam Wam je naprawdę. Pomadki bardzo fajne, a warte swojej ceny. Świetnie wyglądają na ustach, nawilżają, nie wysuszają ust, kremowa konstystencja, 15 odcieni pomadek.

A wy macie już jakieś w swojej kolekcji? Które są waszymi ulubieńcami?
Mój zdecydowanie to Blush Pink!


Buziaki!

37 komentarzy:

  1. wszystkie ładne, ciezko by sie tu zdecydowac na ta jedna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skoro polecasz to skuszę się na nią składając kolejne zamówienie. Wybiorę któryś z neutralnych kolorów. Albo dwa ;) Przy tej cenie można zaszaleć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście!Promocja bardzo dobra, a naprawdę Warto. Nude Pink ma neutralny odcień.

      Usuń
  3. ostatni odcień chyba najlepszy!

    http://muffinpeach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorki ładne choć ja sie zbyt wiele razy przejechałam na tych pomadkach z oriflame :C
    Może wspólna obs? :) http://pamellee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Great post!:) Blush Pink is beautiful!!:)♥

    http://nikolaknazikova.blogspot.sk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo nie miałam szminek Oriflame a widzę, że wyglądają bardzo ładnie :)))
    Buziaki ;***

    OdpowiedzUsuń
  7. desert rose to moim zdaniem bardzo ładny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam pomadek z Oriflame ale Blush Pink jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ta druga mi się bardzo podoba, nie wykluczone że ją kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kolorki , a jak ładnie wyglądają na ustach ! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Great selection!

    Please click on the link on my post
    http://helderschicplace.blogspot.com/2015/08/boho-with-shein.html

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne kolorki:) podoba mi się ten najciemniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem konsultantką Oriflame i miałam kilka tych pomadek jednak żaden odcień mi nie pasował :( Pytałaś o wspólną obserwację - jasne, zaobserwuj mnie napisz mi o tym, a na pewno się odwdzięczę! Buziaki ;**

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kilka tych pomadek dawno temu, były całkiem ok
    Teraz wybieram te z serii Giordani Gold - są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. No własnie słyszałam o nich dobre opinie :D
    Chyba się skuszę :*
    Może wspólna obserwacja?
    Daj znać u mnie :D
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  16. great pics! Yove this style! Maybe follow each other? Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  17. Desert Rose jest pięknym kolorem. Z Oriflame miałam kiedyś szminkę w kolorze pomarańczowym:) Nawet ją lubiłam, chociaż nie należała do najtrwalszych.

    OdpowiedzUsuń
  18. miałam kilka pomadek z Oriflame, zawsze w katalogu zachwycaja mnie kolorem, ale jakoś potem w rzeczywistości bywa zupełnie inaczej i kolorki sa dużo jaśniejsze, mimo to lubię ich pomadki ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Blush Pink jest śliczna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja akurat wolę bardziej intensywne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorki trochę za perłowe dla mnie ale i tak wyglądają super ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawa recenzja, jeśli tak je chwalisz to chętnie zerknę sobie do katalogu, żeby zobaczyć całą gamę kolorów;>

    www.kwietniowaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Blush Pink podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Blush pink najładniejszy :D
    +obserwuję :3
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio zakochałam się w mocniejszych kolorach na ustach i teraz ciężko mi od tego odejść.
    Blush pink chyba jest najbliższy mojemu sercu. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy nie miałam nic z Oriflame :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Miałam kiedyś Vintage Nude czy coś takiego i jeszcze taką mocniejszą różowo fioletową :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję, że odwiedziłaś mojego bloga!
Pozostawiając komentarz wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych.

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia