poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Makijaż z konturowaniem twarzy + miesiac bloga!



  Witam Was robaczki! Chce dzisiaj Wam pokazać makijaż z konturowaniem twarzy.  Nie skupiam się na konkretnym pokazaniu co gdzie i jak, ale pokazaniu różnicy, między zwykłym podkładem, a dodatkiem konturowania.Nie jestem wizażystką, a nawet mało mi do amatorki! Jedyne co to zaciągnęłam minimalnej wiedzy z internetu. Nie konturuje twarzy codziennie, tylko na większe wejścia. Makijaż wtedy utrzymuje mi się całą noc. Wiem, że dużo mi jeszcze do AMATORSKIEGO  nakładania coveru. Więc proszę o wyrozumiałość.


1. Przed nałożeniem kremu  L'oreal Triple Active na Dzień, przetarłam buzię płynem miceralnym z Garniera.
2. Później nałożyłam  Podkład Everlasting z firmy Oriflame
3. Rzęsy pomalowane tuszem Bourjois Twist up
4. Na początku używam covera ciemnego nr 405 Suntanned z firmy Kobo i zaznaczam miejsca, które chce ukryć :)
5. Później używam covera jasnego nr 402 Nude Beige z firmy Kobo i zaznaczam miejsca, które mają wyjść na pierwszy plan
6. Wszystko blenderuje jajeczkiem Beauty Blender ( w moim przypadku jest to jakiś zamiennik)
7. Na koniec wszystko pudrujemy transparentnym pudrem nr 101 Translucent z firmy Kobo





Dwa dni temu minął miesiąc od kiedy założyłam bloga! Dziękuję, że jesteście ze mną i motywujecie mnie do dalszego pisania! 


 Od 15 stego lipca jest 

  • 57 obserwatorów , 
  • 21 obserwatorów Google + , 
  • opublikowanych komentarzy 262,
  • 15 postów , 
  • liczb wejść na bloga 2275
Dziękuje Wam raz jeszcze robaczki, za wasze zaangażowanie w pisanie komentarzy, w czytanie postów, w zaglądanie na niego w wolnej chwili. Dziękuje każdemu obserwatorowi z osobna, za szczery klik "obserwuje" i za każdą chęć kliknięcia "opublikuj komentarz".
Każdy mały gest jest dla mnie motywacją w kolejne pisanie dla Was postów, które sprawiają mi mega satysfakcje! Z każdego Waszego komentarza uczę się nowych rzeczy, staram się, aby każdy post był dla Was czymś co sprawia przyjemność w wolnym czasie, oraz zachęca lub nie do zakupów produktów przeze mnie recenzjowanych!

Dziękuje raz jeszcze robaczki! <3





30 komentarzy:

  1. swietnie ci to wychodzi :) gratuluje miesiaca na blogu i zycze wszystkiego vco najlepsze i samych sukcesow ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog :) i świetnie wykonałaś makijaż :) obserwuję i liczę na uczciwy rewanż :* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój blog też jest świeżutki :) Piekny makijaż!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ale nie mam takiego talentu jak TY :)

      Usuń
  4. Świetny post,gratuluje miesiąca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię ten tusz do rzęs świetnie się sprawdza. Myślałam o takim sposobie konturowania twarzy produktami kobo jednak troszkę się obawiam czy polecasz ten sposób?
    Pozdrawiam :*
    MÓJ BLOG ZAPRASZAM-KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te covery z Kobo są genialne, tanie a bardzo dobre! wiele youtuberek i blogowiczek je stosowało, dlatego się skusiłam! jestem bardzo zadowolona! :)

      Usuń
  6. Muszę kiedyś spróbować tych kosmetyków :)
    Obserwuję i zapraszam: http://lifeforbeautymoments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz!
    Powodzenia w dalszym blogowaniu ;)
    Mój Blog – klik!
    Mogłabym prosić o poklikanie w linki? To dla mnie bardzo ważne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo się dla Ciebie cieszę i bardzo ładny makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie Ci idzie! ;-) Ruszyłaś z kopyta i oby tak dalej! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie Ci wyszło to konturowanie, ja używam pudru brązującego kobo, jestem z niego bardzo zadowolona nawet mam te podkłady kobo ale w złych odcieniach i to konturowanie nimi nie idzie mi za sprawnie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Powodzenia w dalszym blogowaniu kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę kiedyś wypróbować te kosmetyki,gratuluję miesiąca na blogu mam nadzieję, że dotrwasz o wiele dłużej!

    Zapraszam do mnie
    http://weliveaswedreamaloneq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo! Z waszymi komentarzami na pewno :)

      Usuń
  13. Gratulac e osiągnełaś swietyny wynik:) a to zaledwie miesiac:) SUPER !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje bardzo! To wszystko dzieki wam ;)

      Usuń
  14. Gratuluje liczb osiągniętych w tak krótkim czasie :) to pokazuje, ze Twoja praca i Twoje posty są doceniane :) co do konturowania twarzy tym sposobem fajnie Ci to wyszło :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny makijaż :) Gratuluję wyniku i życzę powodzenia w dalszym blogowaniu !

    OdpowiedzUsuń
  16. No to ja dochodzę do obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nawet nie wiedziałam że Kobo ma takie produkty do konturowania twarzy :D
    Życzę Ci wytrwałości w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny i delikatny makijaż :) Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń

♥ Dziękuje, że znalazłaś się na moim blogu. Mam nadzieję, że Ci się spodoba i zostaniesz ze mną na dłużej.